20.3.2015

Vastaukset

Koska mä pyysin teitä kyselemään niin mähän sitten vastaankin niihin. Mun tietämys maailmankaikkeudesta on todennäköisesti pienempi kun muilla, mutta mä luulen että ihmiset on kuunnellu tyhmempiäkin tyyppejä.

MIKSI VITUSSA KUKAAN EI OLE KYSYNY MITÄÄN?
Mä en varmaankaan oo tarpeeks inspiroiva tyyppi herättääkseni ihmisten mielenkiintoo mua kohtaan. Mut mähän vaan parantelen itseäni tässä kokoajan!

Mikä on sun salainen haavees?
Mä salaa haaveilen siitä että jotakin kauheeta tapahtuis. Ei mitään kuolettavaa, mut kohtalokasta. Mulle tai jollekin mun läheiselle. 

Mitä haluisit tehä just nyt?
Oikeesti mulla on vähän kakkahätä kun join kahvia, eli vessaan haluaisin mennä.

Haluisiks hieroo mun hartioita?
Haluisin kyllä, mut oon siinä yleensä liian hellä. :(
 
Mitkä asiat tässä surkeessa maailmassa saa sut hymyilemään?
Mun kissat everyday. Ja sitten nauran aika usein pieruille.

Oisko sul mitää huippu elämänohjetta?
No mulla ois varmaan enemmänkin näitä, mut yks tuli mieleen. Älä selittele ittees ja tekemisiäs liikaa. Mä oon noudattanu tota neuvoo aika pitkälle, koska ne ihmiset jotka ei vaan tajuu mua, jää kyllä muutenki mun elämästä pois. Ja ne jotka tajuu, niist tulee parempia ja aidompia ystäviä.

Mikä on eniten perseestä?
Oon aika varma, että kaikista eniten perseestä on kakka ja pierut. Mutta en haluis pelkästään laittaa vessajuttui tähän, nii varmaan sitte se kun aamulla on kiire ja huomaat että rajaukset on eri paria.

Mennääks laavulle tän kuun lopussa?
Mennään.

Mikä on parasta just nyt ja aina?
Se kun saa jonkun ihmisen aidosti nauramaan. 

Mitä piirteitä arvostat ihmisissä (ittessäs ja muissa)?
Sitä, että osaa kuunnella ja osaa käyttää tilannetajuaan. Osaan myös arvostaa sitä, että on olemassa ihmisiä, joiden seurassa mulla ei koskaan oo tylsää. Itessäni arvostan sitä kun pystyn tekeen jotakin mulle tärkeiden ihmisten hyväks.

Miten menee?
Tänään oikeestaan menee ihan hyvin. 

Miten luulet menevän parin vuoden päästä?
Mä toivon ja uskon että parin vuoden päästä mulla on asiat kymmenen kertaa paremmin kun nyt. Mut ei ne varmaan oo, ja vaikka oliskin, nii kuitenkin muistelisin mennyttä haikeasti. Miettisin kuinka kaikki oli paremmin silloin pari vuotta sitten.

Oisko kamalaa jos joku päivä heräisit ja huomaisit et oisit nukkunu viiskyt vuotta?
Ois se varmaan aika kamalaa. Tai sillai, mähän oisin tosi vanha ja mulla ei ois ketään ihmisiä lähellä ketä tuntisin.

Tiesitkö et juutubesta löytyy linnunradan käsikirja liftareille ääneen luettuna?
No se tieto tuli kyl aika hyvin tossa kysymyksessä. Mut en kyllä aiemmin tiennyt.

Jos saisit yhtäkkiä suunnattoman summan rahaa, mitä ostaisit ekana?
Ekana varmaan mulla ois hullu shopping spree nettikaupoissa, koska istun himassa aamutakissa at the moment. Mut sen jälkeen kyl varmaan asunnonhankinta ois tosi jees.

Rukoiletko koskaan? Ja jos rukoilee niin ketä tai mitä sä oikeestaan rukoilet ja mistä asioista?
Nykyään en oo rukoillu aikoihin. Mut joskus rukoilin taivaan isää auttamaan mua jossain vaikeessa jutussa.

Voidaanhan me nähä myös kesällä ja tehä kaikkee kesäjuttui sellassees jossai kesäkaveri porukassa?
Joo toivottavasti!! Se olis huippuu.

Pystyt taikoon jonkun ruuan etees nyt. Mikä se on?
Jos miettisin tarkemmin niin ehkä jotakin muuta, mut nyt himoitsen oikeestaan vaan pastaa ja tomaattikastiketta..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti