4.2.2015

Teennäistä paskaa

Ei vittu kuinka paljon mä vihaan tota koulua mitä käyn. 

Aamulla väsyttää ja vituttaa lähtee sinne ja iltapäivällä vituttaa tulla kotiin kun on tuhlannu aikaa ja bensaa tollaseen paskaan. Ja sit siellä pitäis vielä yrittää oppia jotakin vaikka ei taho. Ja voi jeesus että vihaan inhoan halveksun sitä kuinka pitää olla niin vitun teennäinen koko ajan ihan kun mua kiinnostais paskaakaan kenenkään piriviikonloput jätkäporukalla. Vittu että mä rakastan vaan olla kotona.

Ps. Amppu ja Jonna en mä teitä vihaa ainakaa vielä.

4 kommenttia:

  1. Pelästyin jo kovin. :ss

    Mut joo, onhan toi turhauttavaa.. habos oli kuitenki nastaa. Sen takii kannatti tulla.

    VastaaPoista
  2. älä jooko kohtakaan vihaa meitä :(
    ymmärrän kyl sun tuskan ja turhautumisen, muaki kismittää kosmisesti usein koulussa, mut haluun olla isona kätilö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä varmaan ihan vielä :)
      Musta ei koskaan tuu isoo.

      Poista