10.2.2015

Kaatopaikka

Tää mun blogi on kyllä oikee kaatopaikka. Kirjotan tänne aina vaan sillon kun haluun kipata kaikki kantamani paskat ja muut jätteet johonkin. Oikeesti haluaisin blogata meikkaamisesta, ihonhoidosta ja mun kynsien kasvattamisesta, ja sitten aina joka postauksen loppuun voisin kirjoittaa "Mites te lukijat? Tykkäättekö meikkaamisesta? Mitkä on teidän suosikkituotteet ihonhoidossa? Entä tykkäättekö pitää kynnet lyhyinä?". Ja sitten mä kantaisin aina mukana järkkäriä ja nappailisin kuvia mun arjesta. Ja sit joku ottais kuvia mun päivän asusta. Tyhmää kun oon kokeillu sellasta jo ja olin siinä tosi huono. Mun pitäis varmaan jutella enemmän mun kavereille, kysellä niiltä noita kysymyksiä. Oon kyllä oikeestaan vähän kokeillukin, mut usein alkaa tuntuun siltä että mua pidetään turhamaisena tai että jauhan aina samoista asioista. 

Ehkä parempi vaan että oon hiljaa ja jatkan tänne blogiin paskantamista. 
Täs ollaan Mian kans Särkänniemessä. Näytän ehkä vähän juutalaiselta.

8 kommenttia:

  1. Mä en osaa meikata, mut ois tosi kivaa osata. Ja oon niin kamalan köyhä, et mun lempi ihonhoito tuotteet on alennus laatikoista ostettavavia, tykkään kun kynnet on silleen semi pitkät, mut sitkun ne kasvaa liian pitkiks ahdistun ja haluun repii ne irti sivuleikkureilla kokonaisina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa kivalta. Kannattaa opetella meikkaamaan, se on ihan kivaa. Oisit voinu ehkä vielä linkkaa sun oman blogin tähän niin voisin liittyy lukijaks.

      Poista
    2. Etkö sä oo jo? Luulin että oot. :/ en jaksa nyt linkkailla, mun mielestä se löytyy ku klikkaat mun nimestä? Öää.

      Ja yritän kyllä, mutten oo siinä hyvä, joten annan yleensä olla.

      Poista
    3. Oon mä, ton piti olla sellanen hauska vitsi :)

      Poista
  2. No lol, oon sen verran asperger, et ohi meni, mut tosissaan nyt kun sen uudestaan luen niin taisit sanoa, et on kivaa kun tahdon repiä kynteni irti kokonaisina..

    Varota ens kerralla?

    VastaaPoista
  3. Mälliä ku hierot kerran viikossa naamaan, nii ei hetkeäkään nii iho hohtaa ku koskematon hanki! Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, toimii myös hyvin palautusjuomana kun sekottaa avokaadoon ja kurkkuun ja aloeveraveteen!!

    VastaaPoista