9.1.2015

Pehmee lasku

Loman jälkeen mun kouluviikko oli vaan nelipäivänen (toisella meistä työviikko kolmipäivänen). Neljä päivää ja loppiainen välissä on just sopivan pehmee lasku. Mut silti vitut siitä kun voi jäädä kotiinkin kattoon yksin Frendejä (parasta on aina alkutunnarin aikana hakee kahvia ja tanssia yhtä tyhmästi kun Chandler) ja pelaamaan Civilizationia. 

Mä tykkään olla epälooginen ja neuroottinen persoona. Musta tuntuu että ihmisillä on välillä vaikeeta ymmärtää syitä miks teen asiat silleen kun haluan. En kyllä itekään aina tiedä että mistä ne tulee. Esimerkiks, jos mä huuhtelen jotakin (astia, hedelmä tms.), se pitää ensiks huuhdella tulikuumalla ja sit jääkylmällä vedellä. Pyykit pitää levittää aina ryhmittäin (alusvaatteet vierekkäin, pyyhkeet vierekkäin, housut vierekkäin jne.). En ees osaa selittää kaikkia mun neuroottisuuksia ja noi edellisetkin on ihan tyhmiä esimerkkejä koska moni muukin varmaan tekee niin. Mut kuitenkin haluisin olla ihan vitun hullu.
Tässä on mun sisko 7-vuotiaana. Nykyään se on kamala draama queen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti