16.1.2015

Mytty

Neljäs päivä putkeen kun en poistu asunnosta koko päivänä. En uskalla ajaa autoo enkä oikeestaan haluu nähä ketään. Ja mä näytän ihan kamalalta, kun en jaksa käydä suihkussa tai pestä meikkejä. Koitan kerätä voimia keskiviikon työhaastatteluun. Jos saisin töitä niin ainakin muutama ahdistuksen aihe tippuis pois. Tosin ehkä työn mukana tulee omansa siihen lisäks. 

Musta tuntuu että kaikki pitää mua angstaavana ja vitun kyynisenä, kun aina haukun ja inhoon ja vihaan kaikkee. Tänään olin saanu viestin tyypiltä, joka on joskus ollu mun parhaimpia ystäviä. Siinä oli tää kuva ja teksti "tulit mieleen tästä". Mä vastasin siihen vaan hymiöllä, missä sian pepusta tulee ilmaa.

4 kommenttia:

  1. Ei sun sielu oo musta, se on ihan vitun valosa ja loistava ja kaunis ja oot ihana. Sitä paitsi musta huumorintaju ja sellanen oikee vihaaminen on ihan eri asioita.

    Jätit muuten sen kullipillis tänne ja joku on varmaan heittänyt sen roskiin :( tuu nyt pian jo kouluun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei munkaan mielestä oo, mut näköjään jonkun mielestä on .__.

      Onneks kulleilla on tapana lisääntyä ja se ei oo ainoo laatuaan :3 Ja oon sanonu joka päivä Ampulle että "huomenna tuun" mut huomenna en tuu. Tuun maanantaina.

      Poista
    2. Tessa ei se mitään vaikka oot sanonu et tuut, koska mäki teen tota. Paitsi mä helposti lupaan tehä jotain ja en tee, joten oon vaa 10x nolompi. Mulla on kyllä kovastikki ikävä sua :( just kattelin meijä hienoja 10e kuvia ♥
      Nii ja oon iha samaa mieltä Jonna kanssa!!

      Poista