4.3.2015

Lukijaennätys

Vau jee kymmenen (10!!) lukijaa mulla! Tervetuloa vaan uusimpana Emmi, tää on iso juttu mulle! Niin iso, että mä aion tehdä juhlapostauksen! Ja vaikka mulla ei ihan kauheen kommentoivia lukijoita oo, niin SILTI paras juttu ikinä on kysymyspostaus. 

Oikeestaan ajattelin, että jos jollakin on jääny paljonkin hampaankoloon näistä mun tosi selkeistä postauksista, niin nyt sais sitten mahdollisuuden vaikkapa anonyyminä kysellä. Ja tietenkin kaikki kysymykset henkilökohtaisesta hygieniasta lempiruokiin on sallittuja. Ei tää oo niin vakavaa.

Ps. Tän kunniaksi olen taas leikannut hiukseni ja kulmakarvani.

3 kommenttia:

  1. 1. MIKSI VITUSSA KUKAAN EI OLE KYSYNYT MITÄÄN? (ihmiset sais hävetä)
    2. Mikä on sun salanen haavees?
    3. Mitä haluisit tehä just nyt?
    4. Haluisiks hieroo mun hartioita? :)
    5. Mitkä asiat täs surkeessa maailmassa saa sut hymyilemään?
    6. Oisko sul mitää huippu elämänohjetta?
    7. Mikä on eniten perseestä?
    8. Mennääks laavulle tän kuun lopussa?
    9. Mikä on parasta just nyt ja aina? (muu ku kalja)
    10. Mitä piirteitä arvostat ihmisissä (ittessäs ja muissa)?

    Kato kui hienot kymmenen kyssäriä repäsin sulle! Meinasin kysyy uskonnoista ja politiikasta, mut sit kelasin kysyy jotai tosi kliseistä mitä näis kysymyspostuas jutuissa nyt vissii yleensä kysytää. :)

    ps. oot ihku!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau pomppu, sähän oot panostanu ;o säkin oot ihku ♡

      Poista
  2. Miten menee?
    Miten luulet menevän parin vuoden päästä?
    Oisko kamalaa jos joku päivä heräisit ja huomaisit et oisit nukkunu viiskyt vuotta?
    Tiesitkö et juutubesta löytyy linnunradan käsikirja liftareille ääneen luettuna?
    Jos saisit yhtäkkii suunnattoman summan rahaa, mitä ostaisit ekana?
    Kävisitkö mieluummin avaruudessa vai jokases maapallon maassa?
    Rukoiletko koskaan? Ja jos rukoilee niin ketä tai mitä sä oikeestaan rukoilet ja mistä asioista?
    Voidaanhan me nähä myös kesällä ja tehä kaikkee kesäjuttui sellassees jossain kesäkaveri porukassa?
    Pystyt taikoo jonkun ruuan etees just nyt, mikä se on?

    Cufgjbjkk. Tahdon nyt nukkumaan. Väsyttää, oot mahti

    VastaaPoista